Κατασκευή με κεραμίδι
Πώς τα φτιάξαμε;
Πήραμε τα κεραμίδια και τα σπάσαμε στο μέγεθος που θέλαμε...
Εκτυπώσαμε σε απλό φωτοτυπικό χαρτί τις φωτογραφίες του Χριστού.
Με έναν αναπτήρα κάψαμε τις φωτοτυπίες για να δώσουμε την αίσθηση του παλιού.
Μετά με ατλακόλ κολλήσαμε την εικόνα πάνω στο κεραμίδι.
Για πιο ωραία εμφάνιση περάσαμε και την φωτοτυπία αλλά και το κεραμίδι με αραιωμένο νες καφέ.
Στο τέλος,αφού στέγνωσε ο καφές περάσαμε όλο το κεραμίδι και τη φωτοτυπία με ατλακόλ για να έχει μια γυαλάδα....δείτε πως εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου